Biotech ingewikkeld? Niet als je tot de kern komt
Op dit moment werken we aan de communicatie voor een Biotech scale-up met een baanbrekende technologie die voor de medische wetenschap van groot belang gaat worden. En binnen afzienbare tijd aan de Nasdaq genoteerd zal staan. Volle kracht vooruit dus.
De medische technologie is heel ingewikkeld, maar de doelstelling is dat niet: alles draait om de patiënt en zijn welzijn. Dan wordt het opeens een menselijk in plaats van een technisch verhaal.
In januari startten Olivier en Marjolein samen met de klant met het schrijven van een strategisch plan waar vanuit we missie en visie ontwikkelden. Hieruit ontstond een ontwerp voor de eerste twee logo’s, de huisstijl en de website die op dit moment door Daniël wordt gebouwd. Jill gaat zich buigen over de Engelse teksten en Dennis en Danielle zullen straks nieuws-, social- en persberichten gaan schrijven. Teamwork dus, in nauwe samenwerking met de klant bouwen we aan een krachtig merk.
De ontwikkelingen rond het bedrijf zijn gunstig en daardoor zeer hectisch, het plan kan ieder moment veranderen. Daarom overleggen we wekelijks met onze opdrachtgever over de voortgang. Dat houdt de lijnen kort en kunnen we hen zoveel als mogelijk werk uit handen nemen in drukke tijden.
Binnenkort kunnen we er meer over vertellen. En laten zien natuurlijk.