‘Hoe vergroten wij onze naamsbekendheid en  worden we een begrip voor buitenlandse bedrijven met een vorm die onze eigenheid uitstraalt: zonder trucjes, oprecht?’

 

De vraag was in eerste instantie om concrete middelen (logo, huisstijl, website) maar na een aantal brainstormsessies adviseerden wij ze om ook een professionaliseringsslag te maken. Om met het team draagvlak en duidelijkheid over de kracht van Focus on VAT te formuleren en te omschrijven waar ze samen op af koersen. En doorvertelwaarde te creëren: een nieuw logo en een nieuwe website ontwikkelen die recht doen aan hun expertise, vasthoudendheid en klantgerichtheid zou een  wervelwind moeten veroorzaken voor medewerkers en klanten om Focus on VAT door te communiceren aan andere relevante personen en bedrijven. Verhalen en successen uit de praktijk ophalen, omvormen in pakkende, menselijke woorden en beelden zijn essentieel hiervoor. Daarmee maak je het makkelijker om de info over Focus on VAT door te communiceren.

Het resulteerde in een enthousiaste en hechte samenwerking, gebruikmakend van elkaars kennis, ervaring en creativiteit.