‘Wij willen een jaar lang ongestoord en uitbundig feest vieren met ijs en met alle mensen die daar gek op zijn. Kunnen jullie er voor zorgen dat alles geregeld wordt en wij alleen maar feest hoeven te vieren?’

 

Het begon zoals altijd bij NISSEI met een korte brainstormsessie. We spuien dan een uur lang onze gedachten en onze plannen en schrijven pagina’s vol. Op basis hiervan ontwikkelden we:

  • Een prijsvraag voor potentiĆ«le klanten met als hoofdprijs een NISSEI softijsmachine.
  • Een quiz voor het personeel: vijf weken lang kregen zij elke week een vraag over uiteenlopende aspecten van het bedrijf. Het werden vrolijke en spannende weken.
  • Voor alle klanten organiseerden we een Instagram-actie: Wie trakteert Nissei op het mooiste, feestelijkste, gekste, kleurrijkste, nog nooit vertoonde softijsje? En dat hebben we geweten! Het Instagram account werd binnen de kortste keren gevuld met prachtige, heerlijke en knettergekke ijscreaties.

Het was een jaar lang feest. Voor NISSEI, maar ook voor ons. Wij vierden onze jarenlange samenwerking en het vertrouwen dat wij kregen om onze relatie een jubileumjaar lang al het werk uit handen te mogen nemen.